Аггей Царский

Главная » Аггей Царский » Важные ссылки
Профиль
Личные данные
Дата рождения: 11.10.1985
Пол: Мужской
Профессия: Крановщик
Место жительства: Россия, Колпашево
Интересы: сбор книг, кардмейкинг

Информация о работе
Компания: https://dn.kiev.ua/gde-v-kieve-lechit-zuby.html
Должность: Крановщик
Место расположения: Бригадирский переулок
Направление деятельности: Безглузді лікарські помилки припускаються поганих стоматология стоматологів. Які мешкають у встановленому похмурому і непривітному світі, сповненому нестерильного обладнання та куплених у переході ліцензій, куди симпатичному і відповідальному лікарю потрапити важче, ніж звичайному підлітку до нарнії. Тому коли я сам припустився такої помилки, то виявлявся вельми здивованим і засмученим. Щоб невдача не повторилася, я акумулював у кулак усю мужність і відшукав поганого стоматолога в собі. І, звісно, виокремив п'ять орієнтирів, за якими кожен маєте змогу виявити у палатах розуму цього мерзотника та по змозі знешкодити. Я не ідеальний, зовсім не близький до досконалості. Незважаючи на будь-які мої зусилля, часом я оцінюю себе вкрай невисоко. Часом я можу і справді, дуже помилитися. На щорічному обстеженні пацієнта я перевіряю рентгенівське фото і бачу, що ясна опустилися і проглядається край коронки. Я звірився із записами і зрозумів, що я сам поставив цю коронку рік тому. Я ж акуратно знімаю відбитки і знімаю їх зайвий раз, якщо це буде потрібно. Я ж роблю рентгенівський знімок прикусу під час останнього візиту, щоб перед тим, як використовувати постійний цемент, упевнитися, що коронка повністю підігнана. Я відкрив, що існує кілька причин, чому хороші стоматологи можуть погано робити свою справу. Ясна річ, практично ніхто не ідеальний. Але якби ми отримували, чому люди не ідеальні, компанія vorotavtomatika зуміли б мінімізувати кількість наших провалів. Отже, 5 чинників, що, на мою думку, призводять до поганої стоматології. № 1. Поспіх Ти біжиш за пацієнтом, на тебе чекає черговий терміновий пацієнт, а спец на ресепшені каже тобі, що інший стоматолог хоче негайно поговорити з тобою. Сказати, що стоматологічна клініка найчастіше стає приводом для виникнення стресу, - значить, варто було б занадто м'яким формулюванням. Час від часу ми абсолютно перевантажені роботою. Багато людей здатні добре розбиратися з потрясінням і при цьому демонструвати максимально привабливі результати. Але я в курсі - мене поспіх призведе лише до помилок. Якщо користувач уже навряд чи вперше виявляєте свої сили в цій ситуації, час настав для серйозної бесіди, з офіс-адміністратором або з тим, хто відповідає в конкретній фірмі за запис пацієнтів. Особисто у вас у такій ситуації будуть метушливі дні, але ефективне планування дасть змогу мінімізувати подібні обставини. Бажання подобатися пацієнту Для мене це найбільш нагальне питання. Часом мої пацієнти бажають, щоб робота робилася швидше або дешевше або просто мають безпричинні завищені очікування. У пропонованому бажанні зробити пацієнтів щасливими я можу поступитися своїми стандартами лікування. Я можу пропустити деякий етап, завдяки цьому, власне що вони бажають, щоб ми швидше закінчили. Я беруся за усунення, яке здатен скерувати щелепно-лицьового хірурга, тому що пацієнт бажає зберігати готівку. Часто-густо я маю бізнес із пацієнтами, що прагнуть винайти спеціальні маніпуляції, що статей, які не оживуть у природі, щоб наполягти на власному. Я ціную їхню креативність, але вигадані дії відсутні не випадково... Якщо ви можете дозволити пацієнту диктувати професійність та оперативність вашого використання, то маєте можливість підступити до катастрофи. 100%, людина не більше не побажаєте опинитися в скрутній ситуації, коли вам потрібно вимовити: "я ж вам казав..." Визначте межі. Я зазвичай кажу речі, на кшталт: "вибачте, однак ми змушені визначитися, що надаємо вам будь-яку актуальну допомогу..." Знайдіть фрази, що допоможуть вам упевнено відстоювати свою позицію. № 3. Лінь Річ, яку найскладніше визнати, чи не так? Благополучно, я ловлю свою продукцію на ледачих думках і одразу міняю особисту поведінку. Неважливо, втомилися ви чи занудьгували - якщо користувачі дозволили ліні вплинути на власні матеріали, це лише додасть вам працевлаштування за деякий час. Я домовився з командою робити перерви, щоб подрімати. Серйозно. Краще я посплю короткого терміну і буду бадьоро відчувати себе залишок дня, ніж проведу весь цей час на ніжках із туманом перед очима. Я сідаю, притуляюся до ніжки стільця, заплющую очі і ставлю будильник на двадцять відсотків хвилин уперед. Коли я прокидаюся, я як раніше. № 4. Ощадливість Усі нам подобається шукати вигоду. Час від часу це стоматологічні публікації, що ще хороші, як матеріали відомих брендів, але дешевші. Я вважаю, не існує поганого в проблемі, щоб випробувати швидкопсувний товар. Проте в інших випадках буває таке, що укупі зі зниженням ціни приходить і відчутна втрата якості. Звісно, всі люди погодяться з тим моментом, що будь-яка інша дівчина не прагне жертвувати якістю заради економії. Але втрата якості не надто проявляється відразу. Може стати в нагоді поточний рік або більше, щоб пізнати, що куплений вами матеріал - барахло. Таким чином, якщо в період закупівлі ви торгуєтесь, маючи на меті замовити більш бюджетні матеріали, проявіть обережність. Якщо торговий представник намагається вмовити вас спробувати новий продукт, вимагайте зразок. Випробуйте його, доки вкладатимете гроші та свій час. Запитайте ваших колег, що приймають вони. Їхні навички допоможуть усім не допустити багатьох неприємностей. Інакше - ти матимеш зайвий клопіт. № 5. Брак знань Часом ми виконуємо заходи за певним варіантом, і пускаємо в справу конкретні дані, тому що нам так приємно. Раніше я препарував під коронку з уступом у два міліметри і практично на міліметр нижче краю ясен. Чому? Я ж не зумів вам відповісти. Я просто вважав, що це має робитися ось так. Я перестарався з препаруванням і встановив під удар біологічну ширину. Незважаючи на мою чудову освіту в стоматологічній школі та ординатуру, я просто мав хибне уявлення про таке. Поговоріть з наставниками про певну роботу. Якщо ви відчуваєте складнощі з низкою процедурами, поговоріть про це зі співробітниками або друзями. У будь-який момент реально відшукати чудові заняття та симпозіуми, де ви не тільки зможете перейнятися темою, а й докладно познайомитися з працівниками. Джерело: www.Thecuriousdentist.Com Час або якість? У будь-якій сфері людської діяльності, у будь-якому іншому технологічному процесі присутній такий термін, як "людський елемент", точніше сказати факт людської помилки. Цей ... Читати далі Навіщо людині корінні зуби? Яка функція корінних зубів? - Щоб подрібнювати, пережовувати їжу, (передніх, або фронтальних - щоб відкушувати її). Все правильно, але ... ...

Важные ссылки